Jaunimo žiemos kelias į Šiluvą: Bažnyčioje einama ne po vieną (2023 12 09)
Paskelbta: 2023-12-13 18:52:55

Antrojo Advento sekmadienio išvakarėse, gruodžio 9 d., būrys jaunuolių leidosi į Advento žiemos kelią maršrutu Lyduvėnai–Šiluva.

Piligrimystė prasidėjo Kauno kurijoje papusryčiaujant kartu su arkivyskupu Kęstučiu Kėvalu bei vyskupu Sauliumi Bužausku. Arkivyskupas padėkojo jaunuoliams už jų savanorystę Šiluvos atlaiduose bei kitas tarnystes arkivyskupijoje.

Po pusryčių bendru autobusu vykome į Lyduvėnų miestelį, kur susibūrę bažnyčioje pradėjome piligrimystę. Jaunuoliai pokalbiais, malda ir laiku drauge galėjo vėl iš naujo išgyventi bendrystę, patirtą tarnaujant. Žygyje buvome apdovanoti svetingumu pietaujant Mockų sodyboje bei klausantis šeimos atsivertimo istorijos.

Besibaigiant žygiui deglų šviesoje Kryžiaus kelias šiame Advento laukime priminė apie neįkainojamą Jėzaus atėjimo misiją – auką iš meilės dėl kiekvieno iš mūsų.

Šiluvoje kartu šventėme šv. Mišias, kurias aukojęs vyskupas Saulius priminė, kad šis laikas skirtas tiesti keliui savo širdyse ir  Kristus galėtų ateiti.

Po vakarienės keliavome namo pasistiprinę vienas kito buvimu ir išgyvenimu, kad Bažnyčioje einama ne po vieną.

Jono Pauliaus II piligrimų centro informacija

Ganytojo žodis

Kaip svarbu vėl naujai išgirsti nuostabią Kristaus PRISIKĖLIMO žinią ir švęsti drauge Velykų džiaugsmą! Dievo gailestingumas buvo parodytas mums, žemės keleiviams, kad pradžiugtų mūsų širdys, kad sustiprėtų mūsų viltis, apie kurią Tikėjimo išpažinime sakoma: „laukiu mirusiųjų prisikėlimo ir būsimojo amžinojo gyvenimo.“